Kirkemøte i Laodicea fjerna Sabbaten og alt Jødisk

Då det romerske riket tok over “kyrkja”, vart alt Jødisk gradvis fjerna. Dei nye kyrkjelovene gjorde det ulovleg å halde Sabbath på fredagskvelden.

Ville Jøden Jesus ha blitt ynskt velkomen i kyrkjesamfunnet du tilhøyrer?

På den engelske bloggen har eg i dag ein artikkel om dei nye kyrkjelovene som kom kring 350 A.D.

Eg har mange gonger sagt at Keisar Konstantin og pavane i Rome tok kyrkja inn i mørket. Dette mørket varte i 1.000 år. Martin Luther var med og tok den mørklagte kyrkja ut att i lyset.

Luther klare ikkje å reformere den mørklagte kyrkja, men gjorde ein god freistnad.  Det Jødiske i kristendomen fekk aldri skikkeleg fotfeste i den Lutherske rørsla.

Fruktene av Erstatningsteologi i Norge er ikkje berre eit luthersk fenomen.  Slik vranglœre herjer i delar av Pinsebevegelsen også. Etter 1967, er det meir enn nokon andre, Mesianske Jødar som tar den ekte kristendomen attende til dei jødiske røtene. Dei første kristne var alle Messianske Jødar.

Sjølv tar eg ein pause om Fredagane, og ber for Jødane og Jerusalem. Eg vitjar ofte eit husfelleskap som ber og bryt brød Fredag kveld. Der velsigner dei Israel, og ber om fred i Jerusalem.

Eg er medlem i ei Pinsekyrkje som har felleskap Sundag kveld.  Der vi møtest står det eit Norsk flagg og eit Israelsk flagg på talerstolen.  Der kjem Jesus og deltar midt i blant oss. Der kjenner eg meg heime.

Skriven av Ivar Fjeld.

About these ads

Merkelappar:, , , ,

Kategoriar: Uncategorized

3 kommentarar den “Kirkemøte i Laodicea fjerna Sabbaten og alt Jødisk”

  1. Hildegunn
    september 9, 2011 kl. 7:59 pm #

    Det var interresant å lese dette. Synd at det Jødiske i kristendommen er gått tapt.
    Desto hyggeligere er det å høre at du, Ivar, har, i felleskap med andre kristne, tatt tilbake noe av dette, ved å bryte brød Fredag kveld og å be spesielt for Jerusalem og velsigne Jødene denne dagen i uka.

    Jeg var for første gang i Israel for snart ett år siden. Da fikk jeg være med på Løvhyttefesten, som var en spesiell og fin opplevelse for meg.

    Dette med Løvhyttefest er jo også interresant i.o.m at det har fremtidsperspektiver. I Sak.14 v 16 står det jo: “Alle de som blir tilbake av alle de hednigefolk som angrep Jerusalem, skal år etter år dra opp for å tilbe Kongen, Herren, hærskarens Gud, og for å delta i løvhyttefesten”.
    Videre nevnes det om straff for alle hedningfolk som ikke deltar i løvhyttefesten.

    Hele dette kapittelet gir meg mange tanker, for er det ikke det som holder på å skje i hedningenes hjerter nå og som vil få sitt fulle utløp en dag? For ser vi ikke overalt hvordan hele verden kjemper mot Jerusalem? Godt å lese det som står i v. 3 om at Herren skal stride mot disse hedningefolket, som Han før har stridd på kampens dag:-) Og det er det sikkert og visst at Han har gjort før! Tenk bare på det underet som skjedde under Seksdagerskrigen.
    Gud verner om sin Øyesten og Han holder alt Han har sagt!

  2. ivarfjeld
    september 10, 2011 kl. 3:50 am #

    Hei Hildegunn

    Shalom.

    Eg har også vore med på Jerusalem-marsjen, der Kristne Zionistar er med og velsignar Jødane og staten i Israel.

    Det er verd å merke seg at dei Messiaske Jødane ikkje er med i denne marsjen. Dei stoler ikkje eit sekund på dei Orthodokse Jødane. Å velsigne Israel utan å forkynne at Jesus er Messias er ein farleg veg. Vi må gjere begge deler.

  3. Hildegunn
    september 10, 2011 kl. 7:02 am #

    Helt enig, Ivar!!!! Hvis vi ikke samtidig forkynner til Jødene at Jesus er Messias, gjør vi noe som er alvorlig feil, og som ikke viser ekte kjærlighet til Guds eiedomsfolk. De er jo Guds helt spesielle utvalgte folk i en forstand, men de må, som alle andre, vende om til Yeshua for å bli frelst. Og hvoran kan de tro hvis ingen forkynner?!

    Vi må ha samme nød for Jødene som Paulus hadde, hvor han i Rom.10 v 1 skriver; “Brødre, mitt hjertes ønske og min bønn til Gud for dem er at de må bli frelst”.

    Da jeg var i Israel i fjor, var jeg også med på Jerusalem marsjen. Det var en fin opplevelse. Men det som gjorde aller mest inntrykk på meg, var å treffe både Messianske Jøder og Arabere som hadde en nød for å gi Evangeliet om Yeshua til Jødene, og ville risikert livene sine for dem.Og vi er jo kjent med at de Messianske Jødene har fått oppleve stor motstand ifra de Ortodokse Jødene , som vel har tiltatt og som ikke er helt ufarlig… Jeg har bedt mye for disse.

    Jeg fikk selv anledning til å vitne om min tro på Yeshua til et par Jøder. Men jeg vet at det ikke er enkelt for de Messianske Jødene, og de trenger våre bønner og støtte.

    Ha en velsignet Sabbat!

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s

Følg

Få alle nye innlegg levert til Innboksen din.

Join 27 other followers

%d bloggers like this: